poniedziałek, 10 grudnia 2012



     Mocne postanowienie podjęłam-poddam sie magii świąt w tym roku!!!
Wiec słucham światecznych piosenek,tu George zdecydowanie króluje,moze przez sentyment do szczenięcych lat?
I nawet choinkę juz kupiłam,świerka jakiegostam,w doniczce,jak przetrwa święta wsadzę go do ogródka i będzie sobie rósł. Ofkors najpiekniejszy na swiecie jest.
Wprawdzie wizualizacja mnie dopada,taka ciut thrillerem pachnąca,zamykam oczy i widzę moje cudne pręgusy urządzające zawody która z wyższej gałązki bombkę zrzuci....albo której sie uda na czubku choinki futrzaste ciałko zawiesic...
No ale moze nie bedzie tak zle,moze tylko dolne gałązki obgryzą a reszcie dadzą spokój?

Dzis ciut cieplej,-7 tylko jest,te -17 przez weekend pokazało ze z zimą nie ma żartów. Byle do wiosny...

10 komentarzy:

  1. Święte słowa , byle do wiosny . ja tez się poddałam magii świąt i okręciłam wczoraj światełkami ogromnego fikusa w tzw hollu . Swiatełek nabyłam więcej , chodzę i kombinuję , co by tu jeszcze oświecić :))

    OdpowiedzUsuń
  2. światełek jeszcze nie mam ale kupiłam dzis ślicznego Mikołaja,stoi na kominku i patrzy na mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No , z tymi futrzakami to uważaj , mój Mruczysław na widk choinki w amok wpadał , nurkował w gałązkach i wydrapywał piach z doniczki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu,moje pręguski tez pewnie zwariują ze szczescia jak zobaczą choinkę...

      Usuń
  4. Wham jest the best. A pamiętasz " Careless Whisper " ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj, myślałąm, że zrezygnowałaś z prowadzenia blogu, a tu niespodzianka. trochę mi zajęło nadrobienie wstecznych postów. schowek zniszczony teraz urzęduję pod tym adresem: http://gwiezdnanoc.blogspot.com/
    zapraszam i pozdrawiam lidka1810

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj :) wróciłam bo na stylu jakos nie tak a paluszki domagają sie stukania w klawiaturę ;) dzieki za namiary,na pewno zajrze :)

      Usuń
  6. Ja mam już atmosferę aż miło :) Nawet w gabinecie ponawieszałam gwiazdek, świecidełek i lampek. I tak sobie czekam... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w pracy dziewczyny zadbały o nastrój,ja jakos nie mam do tego reki. Nastroju tez nie czuję,ech,za duzo kłopotów ostatnio. Ale próbuje sie cieszyc świetami ;)

      Usuń