niedziela, 10 marca 2013




Jak widac na załączonym obrazku koncert udany był ;) I nawet na fotke z misiem sie załapałam ;))) Miś zmęczony był bo zaraz po koncercie wyszedł autografy dawac no i pozowac z turystkami,wróc,z fankami ;)
   To zielone cos co ma na głowie niestety miał cały czas,choc pot lał mu sie obficie z czoła, no trudno,i tak go kocham ;) Nie wiem czy widac w moich oczach te emocje ale sie trzesłam jak juz sie dopchałam do Bułecki mej ulubionej.

    Koncert jak zawsze energetyczny,jak zawsze gardło zdarłam,wzruszyłam sie na solówce na skrzypcach w Kropli wody,to moja ukochana piosenka a on tak cudnie grał...

   Pod wzgledem organizacyjnym mamy nauczkę-nigdy wiecej w tyle osób!!! Najwyzej 20 i to sprawdzonych,ilosc fochów na minute wszelkie normy przekraczała. Baby!

    No,to sie pochwaliłam,teraz czas odespac szalenstwa,jutro pracka.
Aaaa,kolejny koncert Zakopowera w pobliżu juz 3 maja :)))))

4 komentarze: