niedziela, 25 kwietnia 2010

Piknik

     Głowa mnie boli wciąż i bez przerwy,czy to zapalenie zatok nigdy mi nie odpuści??? Cóż,wyleżane i wygrzane pewnie szybciej by minęło,w innym zyciu może będę mogła wziąć L4 i chorować w łózku ;)
W tym niestety jest to nierealne,siedzę w pracy,a po pracy Gady chcą na działkę i tyle z mojego leżenia.
     Wczoraj byliśmy na pikniku zorganizowanym przez Międzynarodowe Formacje Policji IPA. Były mecze piłkarskie pomiędzy różnymi komisariatami,a także zabawy i konkursy dla dzieci. Moje Gady zawsze unikały konkursów,tutaj osmieleni przez bliżniaczki wzięli udział we wszystkich i wracali do domu bogatsi o nagrody,np.okulary do pływania,tarcza z piłeczkami do rzucania,piłka,smycze,długopisy.




A!Zapomniałabym o hula-hop! Kręcenie hula-hopem było jedną z konkurencji,niemal spłakałam się ze śmiechu patrząc jak moi panowie uczą się tej trudnej sztuki,ale pod koniec Starszemu całkiem niezle szło:)
Pamiętam jak w dzieciństwie godzinami mogłyśmy z Megi kręcić hula-hopem,ale jak zgodnie wczoraj stwierdziłyśmy wtedy miałyśmy inne ciała,bardziej kleiste ;D
     Można tez  było spróbowac sił na strzelnicy,tu też Starszy Gad zabłysnął 3 razy trafiając w sam środek,Młodszy 2 razy trafił w tarczę,ale usprawiedliwia go fakt ze karabin był prawie tak wielki  jak on sam.

Byli też antyterroryści,niezykle przystojni oczywiście ;D




     Wiosna chyba sobie o nas przypomniała,dziś w końcu nie musiałam skrobac szyb w aucie! Ciekawa jestem jak moje kwiaty na działce,po pracy śmigam pooglądać,może w końcu zobaczę moje tulipany w rozkwicie,a nie tylko stulone z zimna pąki!










Nawet magnolia zaczyna kwitnąć,wprawdzie miała byc czerwona,ale cieszy mnie ze w ogóle kwitnie!!!

4 komentarze:

  1. Weekend minął Wam ładnie i rodzinnie :) A magnolia będzie jeszcze piekniejsza w pełnym rozkwicie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Martini,doczekac się nie mogę tego rozkwitu! Wszędzie juz magnolie kwitna a u mnie górski mikroklimat panuje :(((

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak dawno do Ciebie nie zaglądałam, a tu tyle się dzieje! Zazdroszczę wycieczki w Tatry, niestety tego roku krokusy rozkwitły bez nas :( dobrze, że Wy tam byliście! Fryzura odlotowa :))) Magnolia może opózniać się dlatego, bo jest na nowym miejscu i przeciez jest czerwona! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Liduś,karteczkę na niej powieszę "KOLOR-CZERWONY" ;) Nic to,wazne ze zaczyna rozwijac pąki,bo klimat na naszej górce niemal jak na Podhalu;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń